امیر محمودی به دفاع مقدس خبر داد:اعزام بالگردهای ارتش برای گلباران مسیر راهپیمایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
  پایگاه مردمی ارتش::معاون اجرایی ارتش گفت: در روز ۲۲ بهمن با اعزام تعدادی بالگرد به مراکز استانها مسیرهای راهپیمایی گلباران خواهند شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در گفت‌ و گو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تبریک دهه فجر با اعلام خدمات ارتش در این ایام اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح و امت اسلامی در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن حضوری فعال خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سرویس‌هایی در اختیار مجتمع‌های سازمانی ارتش در تهران و سایر استان‌ها قرار داده‌ایم تا این خانواده‌ها پا به پای مردم حضوری فعال داشته باشند.

معاون اجرایی ارتش از به کارگیری تعدادی بالگرد در مراکز استان‌های بندرعباس، شمال، مشهد تبریز، تهران، بوشهر و سایر استان‌ها خبر داد و گفت: این بالگرد‌ها مسیرهای راهپیمایی را گلباران کرده و با فیلمبرداری هوایی از صحنه‌های باشکوه و بی‌بدیل راهپیمایی کنندگان به صدا و سیما در پوشش اخبار و تصاویر کمک می‌کنیم.

وی در خصوص ایستگاه‌های صلواتی که برای روز ۲۲ بهمن برپا شده، اظهار کرد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی و سایر یگان‌های ارتش با حضور در مسیرهای راهپیمایی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مردم خدمات خواهند داد.

امیر محمودی افزود: علاوه بر موارد اعلام شده نیروهای رزم نواز نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی همراه با فرماندهی دژبان ارتش به صورت زنده سرودهای انقلابی را اجرا خواهند کرد.

وی در پایان از نورافشانی در تمامی مراکز استان‌ها، به جز قم، شیراز و مشهد خبر داد وگفت: نورافشانی تعدادی از استان‌ها به ارتش سپرده شده که امشب انجام خواهد شد، البته در سه شهر به دلیل وفات حضرت معصومه (س) این برنامه به فردا شب موکول خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا